Netsoos in krieket is daar “crown jewels” wat beskerm en
baie goed versorg moet word. Dit is die voertuig se “sump”, “transfer case” en
agterste ewenaar. Vir die oliebak en oordragratkas is daar die opsionele “bash
plate” wat redelike beskerming bied ook vir die onderkant van die enjin.
Jy moet in ag neem dat jou voertuig tussen 2250 en 2750 weeg
en dat dit ‘n stewige momentum het as dit bo-oor ‘n rots spring of deur ‘n
donga ploeg. Jy sal nie vêr vorder nadat jy een of meer van jou kritiese komponente
verloor het nie.
Ek was eens deur die Baviaanskloof op ‘n Vrydag en hulle het
gesê
dat die vorige voertuig die Dinsdag daar deur is. Gooi gebrek aan selfoonsein
in die pot en jy sal besef dat jy nogal gestrand kan wees in so ‘n geval. Dan
kan die Rigtersveld en die Kus van die dood ‘n saak van lewe en dood beteken.
‘n Baie belangrike benadering sal dus wees om nooit alleen
in die veld in te ry nie. Gaan liewer ten minste twee voertuie op ‘n avontuur en ry altyd so dat jou wiele op die hoogste oppervlak is dan sal die onderstel nie kan stukkend stamp nie.
Baie belangrik ook om nie die volgende konsultante saam te
nooi of te raadpleeg nie, naamlik: Johnny Walker, Jameson, Captain Morgan,
Richelieu of hulle ander vriende nie.
Volgende keer praat ons oor herwinnings toerusting.
Tot wederom
Boendoetrekker groete
Isak
No comments:
Post a Comment